جستجو کردن

معرفی نعنا خشک صادراتی + بهترین قیمت خرید

نعنا خشک صادراتی با داشتن عطر و طعمی بی نظیر طرفداران زیادی دارد، این ادویه خوشمزه به دلیل داشتن خاصیت ضد نفخ به صورت دمنوش استفاده می شود.

نعنا خشک صادراتی

نعنا خشک صادراتی

نعنا خشک صادراتی از جمله سبزی های بسیار خوشبو و معطر است که خواص درمانی زیادی دارد، این سبزی به صورت خشک شده در غذاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا تمام قسمت های نعنا که شامل برگ و ساقه ها می باشد در طیر نور خورشید و یا توسط دستگاه های مجهز خشک و بسته بندی می شوند.

طبع این سبزی گرم است به همین دلیل خوردن آن در کنار غذاهای سرد مانند ماست و دوغ توصیه می شود، خوردن دمنوش نعنا می تواند از سوء هاضمه و همچنین مشکلات گوارشی جلوگیری کند.

خوشبختانه کشور ما در حوزه تولید و صادرات این محصول جزء یکی از برترین تولیدکنندگان در طی 5 سال اخیر بوده است.

مشخصات نعنا خشک صادراتی

مشخصات نعنا خشک صادراتی

نعنا خشک صادراتی که به عنوان محصولات صادراتی تهیه و بسته بندی می شوند معمولا دارای عطر و بوی بی نظیری هستند، این سبزی دارای رنگی کاملا سبز و فاقد هر نوع ضایعات است.

این سبزی به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده و هیچ نوع مواد نگهدارنده و رنگی در ان به کار نرفته است، نعناها پس از چیده و شسته شدن کاملا خشک می شوند، چرا که وجود رطوبت موجب پلاسیدگی آن ها خواهد شد.

جالب است بدانید که نعنا خشک نه تنها در غذا بلکه برای تولید انواع داروها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، خوردن روزانه یک لیوان جوشانده نعنا می تواند هورمون های بدن را متعادل سازد.

خرید نعنا خشک صادراتی

خرید نعنا خشک صادراتی

در وهله اول بهتر است خرید نعنا خشک صادراتی را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر در این زمینه انجام دهید، خرید این محصول به صورت فله و بدون بسته بندی پیشنهاد نمی شود.

دقت کنید که درب محصول کاملا پلمپ شده باشد، قرار گرفتن در معرض هوا سبب جذب آلودگی های محیطی می شود.

توجه به نام برند تولید کننده و همچنین مهر استاندارد حک شده بر روی محصول به نوعی تضمین کننده کیفیت نعنا خواهد بود.

یک نعنای با کیفیت باید فاقد هر نوع ضایعات و دارای برگ هایی سبز رنگ باشد، از طرفی نعناها باید کاملا خشک شده باشند، وجود برگ های سیاه نشان از بی کیفیت بودن محصول دارد.

قیمت نعنا خشک صادراتی + خرید و فروش

قیمت نعنا خشک صادراتی + خرید و فروش

خاصیت فراوان نعنا سبب شده از آن علاوه بر مصارف غذایی برای تولید دارو نیز استفاده کنند، در طول این چند سال اخیر به دلیل بالا رفتن تعرفه های گمرکی و همچنین قیمت دلار نرخ فروش این سبزی نیز افزایش یافته است.

میزان کیفیت، حجم بسته بندی، نوع برند و همچنین ارگانیک بودن نعنا از جمله فاکتورهایی هستند که می توانند در نوسانات قیمتی این محصول تاثیر فراوانی داشته باشند.

قیمت نعنا خشک صادراتی بین 45 الی 60 هزار تومان می باشد که البته این نرخ مربوط به 200 گرم از آن می باشد، مسلما خرید از تولید کننده اصلی و در حجم های عمده می توانند قیمت نهایی را کاهش دهند.

چنانچه دغدغه خرید نعنا خشک و با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات فروشگاه ما دیدن فرمایید، شما خریداران محترم می توانید برای ثبت سفارش خود در حجم های عمده و خرد با تلفن های مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *