جستجو کردن

قیمت خرید نعنا خشک شیراز + مشخصات، عمده ارزان

نعنا خشک شیراز در دسته گیاهان معطری می باشد که به عنوان مرغوب ترین چاشنی های ایرانی در هر فصلی قابل دسترسی خواهد بود.

نعنا خشک شیراز

نعنا خشک شیراز

این محصول معطر شیرازی به دلیل خواص گوناگون بین تمام اقشار بسیار فراگیر شده و از مصرف بالایی بر خوردار است.

به سبب فواید گوناگون این کالای خوش طعم برای حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن جایگاه ویژه ای در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها پیدا نموده است‌.

علاوه بر مصارف متعددی که بین بانوان سر اشپز دارد به سبب عطر آرامش بخش خود در بسیاری از ابمیوه گیری ها و بستی فروشی ها نیز به کار گرفته می شود.

به دلیل وجود ویتامین های A، B، C در این محصول بین تولید کنندگان لوازم آرایشی نیز بسیار شناخته شده می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول بی نظیر در استان فارس تولید و قابل ارسال به سراسر جهان می باشد.

مشخصات نعنا خشک شیراز

مشخصات نعنا خشک شیراز

این کالای پر خاصیت دارای طبع گرم و خنک می باشد که علاوه بر درمان بسیاری از سردرد های مزمن و کمردرد ها بهترین چاشنی برای ماست، دوغ و انواع سالاد ها می باشد.

شکل ظاهری نعنا خشک و بوی معطر آن بسیار شبیه به پونه است.

این محصول نفیس شیرازی خشک کردن و بسته بندی آن به صورت خانگی و کارخانگی انجام می شود.

دمنوش های تهیه شده از این کالای با کیفیت و تازه به عنوان یک درمان کننده بی نظیر در درمان بسیاری از سرما خوردگی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های بارز این کالا وجود مقدار زیادی از کلسیم، پتاسیم و سدیم موجود در آن می باشد که باعث شادابی و لطافت بی نظیر پوست صورت و بدن خواهد شد.

خرید نعنا خشک شیراز

خرید نعنا خشک شیراز

بهتر می باشد که در هنگام خرید نعنا خشک شیراز کیفیت و تازه بودن آن را در اولویت قرار دهیم زیرا بسته بندی های تازه دارای طعم و بوی بسیار زیادی و معطری هستند.

این کالا دارای درمانی و خوش بو دارای رنگ سبز تیره می باشد که برای هر خریداری در هنگام خرید توجه به دارای اهمیت زیادی خواهد بود.

نکته طلایی دیگری که موقع خرید باید مورد توجه قرار گیرد حجم بسته بندی مناسب با فضای نگه داری خود خواهد بود زیرا این محصول دارای وزن بسیار سبکی می باشد.

برای هر خریداری بسته بندی بهداشتی محصولات بسیار مهم و یکی از نکات اساسی موقع خرید می باشد.

قیمت نعنا خشک شیراز + خرید و فروش

قیمت نعنا خشک شیراز + خرید و فروش

نوساناتی که به علت های مختلف در بازار وجود دارد و قیمت تمامی محصولات را دچار اختلاف نموده است هم چنین قیمت نعنا خشک شیراز را تحت الشعاع قرار داده است.

به سبب استفاده‌ زیاد از این محصول در مصارف خانگی و هم چنین در طب سنتی در خواست های متعددی برای عرضه آن وجود دارد و همین امر سبب رونق بی نهایت بازار آن شده است.

با توجه به کیفیت، مقدار نعنا های موجود در بسته های ۱۰۰ گرمی تا یک کیلویی قیمت حدودی آن از ۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۴۰۰۰۰ تومان می باشد.

می توانید به سایت ما سر بزنید و تمامی نمونه های مورد نظر خود را مشاهده نمائید.

با کارشناس های فروش ما تماس بگیرید و و با تهیه محصول مورد نظر لذت یک خرید رضایت نصیب خود فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *